Medlemskab

Læs om medlemskab i Sønderborg Frikirke

Medlemskab i Sønderborg Frikirke

Enhver er velkommen til at deltage i kirkens liv og program, uanset om du er medlem eller ej. Medlemskab i Sønderborg Frikirke er en mulighed for at tilkendegive sit tilhørsforhold til kirken. Der er ikke særlige krav i forhold til medlemskab. Dog forventer vi, at man som medlem ønsker at være en del af menighedens liv og fællesskab.

At være medlem i Sønderborg Frikirke er at sige ja til at være på vandring henimod Jesus sammen med andre, der er på  samme vandring. Børn under 18 år kan sagtens være medlem af Sønderborg Frikirke, dette kan dog ikke ske uden godkendelse af forældre/værge.

Vi opfordrer alle medlemmer til at være med til at støtte og styrke fællesskabet, så godt man kan både med sin tid og økonomi.

Vi vil rigtig gerne invitere dig til en samtale - uanset om du ønsker at være medlem eller blot vil fortsætte med at være gæst i Sønderborg Frikirke.

Ny

i kirken